Levis

Min lilla prins kan verkligen smälta ett mammahjärta minsann ♥ Nu ikväll har han skrattat precis hur mycket som helst. Skrattat så han kiknat och hans skratt är som musik i mina öron. Det är väl alla barnens skratt, helt underbart :)



Vi har börjat försöka få honom att ta flaska här i några dagar med det som jag har pumpat ut, men det går ju inte vidare värst bra tyvärr. MAM-flaskan har han ratat totalt, det bara går inte. Men idag fick jag en Tommee tippee flaska av Cecilia och då drack han faktiskt 20 ml!! Inte mycket, men bättre än inget. Nu vet han ju iaf att det kommer mat ur flaskan också även fast han verkade tycka det kom alldeles för fort.

Det är bara att fortsätta kämpa så kanske han tar flaska någon dag ;)


Kommentarer:
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Underbart med barnskratt. Ska du sluta amma snart?

Postat av: Elin

Tack så mycket ;)

Hemskt söta barn du med :)

2012-06-05 @ 19:07:14
URL: http://elinoslo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits