Monster har tagit över..

Tror minsann att två monster har tagit över Devin och Vildes kroppar idag för helvete vilket humör de har haft. De har bråkat konstant och om ingenting alls. De har inte lyssnat någonting på vad man sagt, de har käftat emot. Ja, idag ville jag faktiskt fly härifrån. Trodde jag skulle bryta ihop ett tag. -puh-

Kan vi få lite finare väder nu kanske så man kan vara ute hela dagarna igen? Har lite mindre monsteraktiga barn de dagarna vädret är topp!

Devin säger hela tiden jag vill inte bråka eller jag vill inte gnälla och när man då säger men gör inte det då så säger han bara att han inte kan sluta. Hur drygt som helst.

Nej, bryta ihop och komma igen kanske.


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Vem sa att det var lätt att ha barn lixom, den personen kan inte haft egna i alla fall! Stackare känner med dig.

SV: Ja jag hoppas verkligen att jag bli piggare snart för detta "orkar" jag inte med hihi. Ja om ett år så kommer jag i alla fall vara mycket smalare, jo huden är kvar men det får jag ta bort genom en operation känns ju skönt att veta. Stackare hatar mobbare, man kan ju undra vad dom får ut av det hela? Min man är precis likadan han kan äta allt men går inte upp i vikt jag däremot behöver bara titta på ett fat bullar så har jag gått upp 10 kilo.. Tack för att du tycker jag är duktig underbara du! Massa kramar och tack för dina kommentarer <3

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

En sån härlig dag! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits