Pling i mobilen

Mobilen har verkligen plingat hela dagen idag på ett ungefär. :) Jag har ju på ljud när det händer något på facebook på min sida och där har över 100 personer skrivit grattis till mig idag, är inte det otroligt?? Jo! Ganska galet egentligen att få så många grattis, men det är ju alltid skoj.
 
Annars idag så har mamma, pappa, Erica med Liam, mormor, Davids mamma och Kenth varit förbi idag. :) Har fått presentkort på Intersport, Ikea, Sveamagasinet, Jysk, har fått linnen, en glasskulptur, tandborste, tandkräm och sådär så jag är jättenöjd!
 
Imorn ska jag nog ta mig en tur till Intersport och se om de har några bra och snygga regnkläder så man kan vara ute med barnen i detta skitväder :) Har ni några tips på bra regnkläder så tar jag gärna emot dem.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Som tur är blir det bara fyra veckor :)

Postat av: Anonym

didriksson är bäst

2012-06-26 @ 10:42:09
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Då fick du en klippning :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits