Vikt och mått

Bild lånad från google.
 
Ja, usch idag var dagen kommen då man skulle väga och mäta sig då!
Totalt på 20 dagar är det nu -4kg och magen är ca 4cm mindre. Mätte imorse och då var det minus 6, men svårt att mäta på exakt samma ställe tror jag så är nog närmare 4 faktiskt för det syns knappt något. Jag har putmage som en gravid i vecka 18.
 
Totalt sen förlossningen -23,4kg!!

Nu har jag "bara" 12,2 kg kvar till min målvikt som jag säkert aldrig kommer nå, men drömma kan man ju göra!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Alfva

Klart du kommer ta dig dit! Men alla kroppar är ju olika, låter nästan som att du är lite svullen eller? Äter du mycket bönor och sånt?

Svar: Nej nu är det mest en massa protein och sånt, men jag tror jag har delade magmuskler efter tre barn tätt så jag får väl stå ut med putmage eller göra en bukplastik typ..
Sandrah


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits