Neeej, nu börjas det igen

Jag som hade hoppats på att mina framtänder hade självläkt eller något.. men nej, nu börjas det igen. Det börjar göra ont igen och jag har väl inget annat val än att göra den där hemska rotrensningen -urk- Fan att min bror skulle slå ut dem när jag var 13 för det är troligen det som orsakat detta sa tandläkarna sist. De sa även att de skulle kalla mig på kontroll nu i Mars, men jag har inte fått någon tid. Är ju iofs lika bra att dra ut på det så länge som möjligt eftersom det inte är bra att ta lugnande när man ammar, och lugnande måste jag ta annars dör jag nog :/

Ingenting jag ser fram emot!!!


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

hoppas de slutar göra ont igen som sist!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits