Överdragsbyxor

Märkte här hemma att barnen vuxit ur sina överdragsbyxor som är så bra att ha på dem nu när våren kommer, så igår var jag och köpte nya till dem. Såg även att medlemspriset på KappAhl just nu bara var 129:- för dem så det vart ju billigt också!



Idag fick de inviga dem och de var superbra! Vart storlek 110 till Vilde och 122 till Devin, passade perfekt! :) Så om ni är ute efter överdragsbyxor till era barn rekommenderar jag verkligen dessa just nu, speciellt som de var så billiga också.

Perfekta våruteplagget!


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Perfekt ju! De msåte jag kolla upp, för jag saknar ett par överdragsbyxor till en simpel jacka.

Postat av: Linda med Elly och Nadja

Vad bra! Jag har iofs överdragsbyxor kvar sen i höstas, men de glider lätt ner. De där ser ut att ha dragsko i midjan. Stämmer det?

2012-03-14 @ 21:47:43
Postat av: marie - Från en prematurmammas hjärta-

Ja de är jättebra. Kör de till neo. Prisvärda också iom att han rumphasar och de blir hårdare slitage! Vi är nog inne på fjärde paret nu ;)

Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Ååå, just dom har jag tittat på, och 129kr var ju superbilligt :) Annars är det 179kr va?

2012-03-15 @ 09:56:02
URL: http://emmashjartan.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits