Skridskor

Idag är Devin iväg och åker skridskor med dagis så jag har nog en nöjd kille att hämta sen :) Han såg iaf fram emot det med lite skräckblandad förtjusning eftersom han säger att han inte är så bra på det och vill inte ramla. Men som vi säger här, man måste ramla några gånger innan man kan bli bra! Han ska bara veta hur mycket jag ramlade när jag började åka snowboard tex -haha- Nästa vinter kanske man kan ta en sväng till Säfsen så hela familjen kan åka lite. Ja, inte Levis då.. han får hålla sig till pulkan då ;)

Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på idag. Jag känner inte för att vara ute i denna hemska blåsten iaf :/ Solen skiner ju, men blåst är nog värsta vädret det!

Vad hittar ni på idag??


Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

så roligt att åka skridskor. fast jag är så feg vågar inte släppa sargen ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits