Trebarnsmamma

Shit alltså nu är man helt plötsligt trebarnsmamma då :) Tre fina, goa prinsar har jag fått ♥

Levis är en riktig snuttbebis och vill gärna ligga hos mamma och snutta hela natten och dagen om han själv får välja - hihi- Han vägde 3416 g och var 50 cm lång när han kom. Alltså minst av alla tre barnen, det trodde jag ju aldrig med min kalaskula till mage! Gissade på över 4 kg, men inte då och tur var väl det för det räcker och blir över att klämma ut en på 3,4!

Vi mår iaf bra även om jag är trött som en gnu med all sömnbrist, men höfterna känns genast bättre så det är ju underbart bara det!!

Nu ska jag gosa med lillskrutten, hoppas alla har en fin dag!


Kommentarer:
Postat av: Helen

Vad skönt att det gått bra och att fogvärken är bättre . Flickan starta det vid 11 på kvällen och hon är född runt 7 på morgonen och grabben som är först tror jag startade någon gång på natten men sedan tog det låååångt tid :) .

Känns som denna lilla är lite lurig och så har jag inte samma pappa vilket säkert kan göra skillnad.

Kram och grattis igen

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

hihih ja 3 barnsmamma underbart! 3 underbara gossar du fått <3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits