Tv-spel



Grabbarna har varit ute hela dagen på dagis idag, så det var nöjda barn vi hämtade upp idag :) De hade tillbringat 5 timmar i skogen och även ätit ute, så de hade haft skoj!

Här hemma blev det lite tv-spelande då. Bland det roligaste de vet (tyvärr) men de får bara spela ibland för jag gillar inte att så små barn spelar en massa. De är grymt bra på det dock och Devin skrev till och med in sitt namn helt själv på tv-spelet. Jag blev impad! Jag vet inte ens hur man hittar spelen på x-boxet men det kan han utan problem. Teknikbarnens tid är här!


Kommentarer:
Postat av: Mikaela

Teknikbarn ja! Min gudson är 17 månader och kan redan låsa upp min Iphone och leta sig vidare till bilderna! Dessa barn kommer bli datanördar och genier! :)

2012-03-08 @ 19:39:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits