Försvinn!!



Vägdag idag igen som varje onsdag. Trodde som vanligt inte att vågen skulle visa så mycket neråt även om en härlig grej hände under veckan - jag får på mig ett par mindre byxor!!! Iofs ett par andra mammabyxor, men det är iaf en storlek mindre på dem ;) Man får väl vara glad för de små sakerna ibland..
Nu har jag totalt gått ner 19,3 kg och senaste veckan nu gått ner 1,2kg! Det går åt rätt håll och om bara 0,7kg har jag gått ner 20!!! :) 6,3kg kvar till min inskrivningsvikt med Levis men sen ska det bort meeeer.

Var ut på en 6,5km lång promenad i förmiddags och sen nu nyss tränade jag zumba :) Så himla kul!!

Försvinn nu äckliga fett!!!


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Gud vad bäst du är heja dig!! Du har ju gått ner massor alla andra ser ju tyvärr skillnaden och inte en själv hjärnan är van att se nått annat än i spegeln det tar ju längre tid för hjärnan än för kroppen om man säger så. Men du är skit duktig!! Styrke kramar

Postat av: Alexandra

Åh vad kuuul!

2012-05-17 @ 00:05:52
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits