Fyndat på barnloppiset

Jag, Emma och våra barn tog oss iväg till barnloppiset imorse i värmen. När vi kom dit var det redan en massa folk och inte alls så stort som vi trodde det skulle vara.. Gick inte ens att gå in med barnvagn där och det är ju ganska dumt på ett barnloppis, men men.. Jag tog Levis i famnen och gick in. Devin hittade ett svärd för 10:- som han ville ha så jag sa till Vilde att han också kunde välja något att ta. Han fick välja bland allt där, men han ville ha en ny cykelhjälm mest av allt - så det fick han :) Till Levis fyndade jag detta:



Det är samma storlek på allting men det syns ju inte direkt om man kollar längden på byxorna där det skiljer nästan 10 cm konstigt nog. Jaja, han kommer bli ursöt i det iaf :)

På den biten till loppiset och tillbaka så brände jag mig nästan av solen på axlarna. Jag har aldrig bränt mig i Sverige förut!! I Australien gjorde jag det, men där är ju solen lite annorlunda och trots min solskyddsfaktor på 50 där så råkade jag bränna mig. Idag hade jag inget solskydd alls på mig förutom i ansiktet då där jag alltid har det, för vem vill bli rynkig i förtid? ;) Det var dumt.. men imorgon när jag smörjer barnen så kommer jag nog ihåg den till mig också. Man får ju faktiskt snyggare bränna som sitter längre om man använder solskyddsfaktor.


Kommentarer:
Postat av: Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

Jag tänker inte ge upp oavsett vad andra tycker och tänker. Jag gör på mitt sätt och tänker hitta mitt egna sätt som fungerar. Punkt slut. Tänker inte gå med i sådant som kostar pengar. Jag har gymkort och kommer börja använda det när jag blir frisk. Tills dess får vikten ligga på hyllan. Dessutom har vissa svårare att gå ner i vikt. Som tex jag då jag äter antidepressiva som har just bieffekten viktökning.

Postat av: Emma

Menade mest att det är kolhydrater och det vill jag inte äta för mycket av på kvällen så det är gränsfall :)

2012-05-26 @ 07:56:05
URL: http://emma-kampenmotmigsjalv.blogspot.com
Postat av: Sara, inte som alla andra..

Härligt att fynda lite :-)

2012-05-27 @ 18:52:34
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Sara, inte som alla andra..

Härligt att fynda lite :-)

2012-05-27 @ 18:54:05
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits