Skillnad i hudfärg



Kanske inte syns jätteväl på bild, men i verkligheten kan man iaf se att Vilde är mycket mörkare än Devin. En helt annan hudton liksom. Ser nästan ut som han varit och solat på hela kroppen redan, vilket ju är omöjligt eftersom det inte varit soligt nog ute för att han ska ha kunnat vara utan kläder och något solarie har han inte varit till iaf! Jag hade gärna haft den hudtonen :) Till sommaren kan jag lova att han är som en pepparkaka igen som förra året.



Tänk att det kan vara en sån skillnad fast de har samma mamma och pappa :)



Kommentarer:
Postat av: Sara, inte som alla andra..

jag kan också tänka mig det..

Postat av: Saga

Hejsan :)

bloglovin byte?

2012-05-12 @ 19:44:50
URL: http://sagaalhem.bloggsplatsen.se
Postat av: Lena

Så har mina med.. Noel är hur blek som helst i hyn och bränner sig jätte lätt har även problem med exem och sånt har jätte känslig hud och Hugo är hur mörk som helst syndes redan när han var nyfödd han har en helt annan hudton..

2012-05-13 @ 20:12:24
Postat av: Madde

sådär är mina oxå, agnes super blek o blir knappt brun ens sommartid o anton tvärtom. men där har anton fått min hud o agnes tobbas ;)

2012-05-14 @ 20:40:55
URL: http://maddele.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits