Skönt väder

Efter alvedon och lite frukost så piggade jag på mig lite iaf så vi gick till min mormor (barnen cyklade) och skulle hjälpa henne med hennes nya telefon. Gick väl ganska bra tror jag och David och barnen fick även lite glass i magen.

Hemma sen åt vi lite mat och begav oss iväg ringvägen runt med barnen cyklandes. Gick precis hur bra som helst och att cykla 6 km var nemas problemas för dem :) Levis han sov gott i vagnen under tiden. Han är verkligen ett vagnsovarbarn.

Vi kände att när det väl var fint väder så kunde vi ju inte bara sitta inne och glo. Nu vet jag iaf att de tar den sträckan utan problem så kan nog ta med dem på en joggingtur (de cyklandes) runt där sen när jag ska börja försöka springa igen :)

Hoppas på att denna natten blir bättre än förra. Men nu ska jag återgå till brödet som står och jäser här och väntar på att få åka in i ugnen!


Kommentarer:
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Åh vad skönt det måste vara att kunna ta sig såna sträckor med dem på cykel. Då är man ju friare att hitta på mer saker också :-)

Postat av: Helen

Vad skönt att du mår bättre .

jag är också sugen på att börja springa lite . Är sugen att anmäla mig till Tjej milen bara för att ha en morot att träna inför , men är nog lite för feg för att delta .

Kram

2012-05-14 @ 17:50:11
URL: http://stenstromsbloggeria.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits