Vägdag

Idag har det varit vägdag för både mig och Levis. Levis ska upp och jag ska ner. Han hade nu spräckt 5-kilosgränsen :)

Vikt: 5130 gram
Längd: 59,4 cm

Han följer sina kurvor helt perfekt :)



Jag hade ju ingen bra vecka förra veckan, men denna har jag tagit mig ner en liten bit till iaf. Har nu totalt gått ner 17,4 kg och denna veckan 0,8 kg. Snart har jag gått ner hälften av det jag vill ner och räknas snart inte som överviktig längre. Det konstiga är att det inte syns ett skit att jag gått ner någonting. Jag ser fortfarande ut som en val och kan ha samma byxor som för 17,4 kilo sen. :/

Jag tog mig iväg på zumba nu på kvällen och jäklar vad jag fick mersmak för att börja träna igen då!! Får väl amma någon månad till sen kanske man kan dra ner på det lite så jag kan pysa iväg oftare. Idag gick det iaf bra, ammade innan jag stack och sen när jag kom hem igen men man kände ju fortfarande stressen att man måste skynda hem..

Åh, jag vill träna meeer!!


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Kan du inte pumpa ur då så du slipper känna dig stressad? Heja dig!

Postat av: Helen

Heja heja vad du är duktig .

Men även om man vill träna och bli i form helst i går så tar det ju tid .

Jag tycker det är svårt att göra saker lite halvgjort utan det blir lite allt eller inget för mig . Så jag är nöjd så länge vågen inte går upp och jag kommer ut på promenad tills jag kan köra hårdare diet .

Vilken stor och go kille du har .



Ha en skön kväll

2012-05-03 @ 16:05:25
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: Anonym

www.mammafitness.se

2012-05-03 @ 22:05:04
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

växer så det knakar. Mammas mjölk är super!! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits