Nya byxor

Röd Byxa, Treggings med tight passform och...
 
Gick förbi inne på kappahl idag med Marie och då såg jag att de fått in nya treggings på barnavdelningen i just den färgen som jag vill ha ett par byxor i ;) Jag kollade om de hade strl 170 och det hade de ju såklart. De satt som om de var sydda åt mig -hihi-
 
Sålde en av bärselarna vi hade här hemma och gick sen ner och köpte dem. 112:- fick jag betala för dem och det kan ju ett par byxor vara värt, eller hur? ;) Vill ha ett par svarta också, men så fattiga som vi är denna månad eftersom vi lämnat in bilen på lagning och det var inte billigt, så får jag vara glad om vi har råd med mat på bordet typ!
 
Usch, tandläkaren ska man till snart också så då blir man ännu fattigare.. Blä! Hatar att inte ha pengar alltså, det verkligen suger. Jaja, nu har jag iaf ett par byxor jag kan ha och billiga vart de! :)
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Jättesnygga!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits