Konsultation på flera kliniker?

Har fått tips om att det är bra att boka konsultation på flera olika kliniker även fast att man kanske bestämt sig för en viss klinik att opereras på, bara för att höra lite vad andra kirurger tycker och säger om sitt utgångsläge och vad de tror skulle vara det bästa för mig utifrån vad jag vill.
 
Fått tips om en klinik i Strömstad och vad jag läst nu så verkar det vara riktigt bra där. Billigt också bara för att det ligger så nära Norge och de vill ha samma prisklass som i Norge på plastikoperationer. Tåls ju att fundera på.. eller kanske åka dit och höra med dem där och bilda mig en egen uppfattning. Pratade lite med kirurgen där på telefonen förut och han verkade trevlig :)
 
Jaja, får se hur jag gör! Man vill ju iaf inte bara ta vem som helst för att få det gjort.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Alfva - nu även med Barnprylsbloggen

Jag tror det kan vara nyttigt att få en andra åsikt, det är ju ändå en stor grej och det ska kännas bra (vilket jag iofs tror att det gör ändå - men ja).


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits