Ny jacka!!

Mikaela har varit här på besök idag :) Jättekul att se henne igen och det tyckte minsann barnen med! Vi tog först en liten promenad, sen bakade vi bröd här hemma och hon stannade på mat också! :) Sen fick jag syn på hennes jacka och det var exakt en sån jag hade förr fast min var inte skinn och min vart snodd :/ Har saknat den jackan för den var så jag och så himla skön och snygg och allt som en jacka ska vara!
 
Sökte på nätet sen och hittade en likadan som hennes, alltså i skinn, för billig peng!! Kostar egentligen 1800:- men jag betalade 269:- med frakt! ;) Bra affär enligt mig! Hon som hade den hade haft den typ tre gånger så inga fel på den eller något. Jag ville egentligen ha i svart, men fick bli en mörkbrun då jag inte hittade en svart någonstans i strl S. Medium hade väl funkat bra det med om jag hade hittat någon med tanke på att tuttarna ska få plats i den sen, men men.. S duger sålänge!
 
 
Visst är den snygg?

Nu längtar jag tills den kommer med posten!!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Carro

Vart köptes den?

2012-09-25 @ 15:07:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits