Stallet

Igår tog vi en svänga ut till stallet eftersom det varken blev dop eller fotograf för vår del. Levis var feberfri men man såg fortfarande på ögonen att han var lite hängig och sliten så det var bäst med en vilodag för hans del :) Men lite frisk luft har man ju inte dött av så, sen var det så underbart väder med så man måste ju passa på!
 
  

 
Devin ville rida och det fick han ju såklart! Han är verkligen jätteduktig och red helt själv och töltade även lite :) Får försöka ta oss ut till stallet oftare eftersom han faktiskt gillar det!
 
 
Levis tyckte det var lite spännande med hästarna faktiskt och ville gärna klappa dem (läs: dra i pälsen). Han var inte det minsta rädd alls :)
 
 
Vilde red också och var jätteduktig han med :) Han vill ju göra allting som Devin gör såklart!
 
 
Olivia och Tino var med oss dit och hälsade på hästarna :) Tino provsatt på Jaffe, men det var liiite läskigt tyckte han allt.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen

Vad roligt att få prova på och att han vågade på den stora hästen , duktigt .

ha en skön dag .
Kram

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh va mysigt med en dag i stallet!

sv: åh då vet jag exakt vart de är där skulle jag oxå ha gjort mina tuttar =) jag har dock valt en annan klinik som är både billigare och närmre =)
på KKAB skulle jag bet 54500kr för min OP å på nya kliniken max 40 000kr så liiite skillnad ;)

2012-09-17 @ 08:01:37
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Grusig dag!:)

Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Mysig dag menar jag ju;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits