Jag lever!

Vet att det inte skrivits mycket här på senaste tiden men har varit fullt upp och dessutom så finns ju Facebook, instagram och det verkliga livet haha ;)

Vad har hänt då? Jo, jag har äntligen gjort min efterlängtade operation och det gick jättebra! Ska på efterkoll på torsdag!

De stora barnen har gått på dagis och jag har haft underbar hjälp hemma med Levis av underbara människor! Tusen tack :)

Varit på barnkalas då min gudson fyllt ett år :) inte länge kvar tills min lillplutt är ett! Han passade även på att gå sina första steg på kalaset, alltså 12/1. Lilla liten börjar bli så stor nu.

Det är väl pretty much it! Året har börjat bra.

Just det!! Nyårslöftet är att inte äta godis eller annat skräp detta år och so far so good :)


Kommentarer:
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

ja tror inte ja har dig på instagram, va heter du där? :) kul att du gjort din OP nu me och skönt att allt gick bra


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits