Ajaj

Hahahaha måste ju bara berätta vad Devin gjorde imorse när jag satt i soffan och var halvdöd efter natten och han sprang omkring i lägenheten och busade.
Vi har en kartong med julgrejor i bredvid granen här som vi inte plockat fram än, och där får Devin inte vara och rota för det kan ju kanske finnas småsaker i. Jo, då går lille herrn fram till lådan och öppnar lockat och hyttar sen med lilla pekfingret och säger ajaj och stänger sen och går därifrån samtidigt som han borstar av sig från händerna. SÅ JÄVLA SÖT! Jag började ju gapskratta åt honom för han är så go. Nu vet jag iaf att han vet att han inte får vara där. Min älskade lilla unge!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

haha men gud så go!

hihi så de gör du har bm om typ en vecka


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits