Julklappar

Fick äntligen mitt paket hem nu som jag hade beställt med julklappar till Devin och David. Slog in och är nästan klar nu, bara min bror kvar, men det paketet är påväg hem det också så det kanske jag får imorn med lite tur =) Har en stor pakethög inne på byrån i sovrummet nu, och Devin är verkligen jättenyfiken på det allra största paketet. Han vet nog att det är till honom för han har till och med rivit lite i pappret för att smygkika den lilla busen -hihi- Känns skönt att redan vara klar iaf. Kanske blir något litet sen längre fram om man hittar något klockrent, men inte nödvändigtvis. Behöver inte springa runt och stressleta julklappar iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: Malin

Det kanske du redan skrivit men vad har du köpt till Devin? Vet inte vad vi ska köpa till Freja riktigt, hittills är det en bok, en boll och lite kläder...

Postat av: sara

skojit. allt ligger i en påse här hemma än.

vad ahr du köpt till david. ingen aning vad jag skall köpa till tobbe..

2008-12-04 @ 21:15:15
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Marie

va skönt att ha de avklarat för de är så jobbigt när man stressar några dar innan för att hinna handla allt:)

2008-12-04 @ 22:08:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits