CHOKLAD

Shit jag tror jag fått tillbaka mitt enorma chokladsug som jag hade när jag väntade Devin!! Har inte ätit choklad sen han föddes förrän i förrgår typ och jävlar vad sugen jag är nu. Jag MÅSTE nog till affären sen och köpa mer choklad.. tur det är en bit att gå dit om jag inte går till den närmsta då. Jag vill ju inte gå upp 35 kg som jag gjorde sist liksom, får försöka hålla mig med choklad till helgerna iaf isf om det nu ska bli samma visa igen haha.

Usch på mig som får sånt sug så jag inte ens kan hålla tillbaka det. Känns inte som det är jag som styr över min egen kropp då. Är som en knarkare, fast på choklad ist då.

//S


Kommentarer:
Postat av: Virre

Jaa:D det ska allt bli en till bebis snart..:P

2008-11-30 @ 14:08:41
Postat av: malin

Äsch ät :D

Postat av: Renate

uää...vet hur det känns :o hoppas du orkar stå i mot men om du inte gör det så är det av en bra orsak iallafall :)

2008-11-30 @ 21:23:35
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits