GLAD!

Jag pratade med min chef förut och det var inga som helst problem att fortsätta vara mammaledig, hon skulle bara skicka några papper jag skulle skriva på. Hon blev även glad att höra om den nya graviditeten och önskade oss all lycka!! -skönt- Härigt att ha det där bakom mig nu -pusta ut-

Pratade även med försäkringskassan förut eftersom jag bara tagit ut lägstadagar hittills och inte fattat mig på det där riktigt, så slog dem en pling. Visade sig att jag hade mer dagar att ta ut än jag använt + att jag kommer få dubbelt så mycket utbetalt genom sjukpenningdagarna -yaaay- Helt underbart ju! Nu kan jag verkligen vara mammaledig vidare med gott samvete och bara njuuuta!

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Gud va skönt att allt ordnade sig!!

Haha nej jag är inte gravid.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits