KALAS

Dagen började med att Devin kom upp till vår säng och fick paket och välling. Han tyckte lapparna på kläderna var mycket roligare än själva kläderna som han fick. Tacksam kille det där -fniss-


Efter det blev det frukost och Devin mumsade glatt i sig en macka då också. Tur han är så matglad min lille skrutt. Blev ingen avancerad frukost direkt, men gott var det iaf.

Sen drog ju dagen igång på riktigt. Jag duschade, drog på mig mjukiskläder och linne och satte igång att baka. Massor som skulle hinna bakas innan alla folk skulle komma klockan 17 ju. Jag gjorde tårtbotten, kärleksmums, mer tårtbotten och fixade med grädde och allt annat som skulle till. Blev en barbatårta som jag gjorde -duktig- Känner mig faktiskt stolt över resultatet. Kärleksmumsen blev ju inte fyskam de heller.

Tårtan

Därimellan tårtbottenbaket och kärleksmumsen hann jag iväg till maxi också och köpte melon, lakritsrem och bytte en leksak som Devin fått i dubbel upplaga. La till lite pengar och köpte en hink med byggklossar åt honom. Det uppskattades minsann :)

Far och son leker

Devin ville inte alls sova lika länge idag som de andra dagarna här i veckan.. till min förtvivlan eftersom jag då trodde han skulle bli skit trött och gnällig när alla var här. Så fel jag kunde ha!! Devin var som en speedad boll hela eftermiddagen/kvällen och var superglad precis hela tiden. -underbart- Alla som kom gick tipspromenaden också och denna gången var det min mamma som vann med alla rätt. Hon gjorde ett slarvfel, men det räknar jag nog inte ens.

Devin fick hur mycket saker som helst. Ska försöka få med lite på bild imorn, för nu orkar jag verkligen inte springa och fota allting -haha-

Jättelyckad dag iaf. Tack så mycket för alla fina presenter och alla pengar som han fick!

//S


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fin tårta :)

2008-11-11 @ 22:23:29
Postat av: marie

haha ja jösses vilken energi han hade:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits