Årets spya!

Ja, imorse när Vilde ätit och jag skulle rapa honom så rapar han först en liten rap och sen kommer världens kaskadspya över hela mig och hela honom och typ halva sängen >_< URK! Fick ju ropa på David i panik som satt i köket och matade Devin att komma med handdukar och grejer för fy bubblan så han spydde. Men det är väl bara att vänja sig ;) Devin var ju ett riktigt spybarn så det skulle ju inte förvåna mig om Vilde också är/blir det.

Jag som precis hade satt på honom de nya fina kläderna som han fick av Marie, Neo och Tony. Var ju som uppgjort för att han skulle spy ner dom -haha-

Jaja, nu är jag iaf duschad och klar här hemma och Vilde är nyäten igen och ligger och sover.

//S


Kommentarer:
Postat av: Renate

Mysigt med kräkbarn (not) Har haft två stycken jag med =/

Postat av: malin

Usch :P Men man blir van!

2009-04-22 @ 12:10:35
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

man vänjer sig de är trotts allt bara lite kräks. haha ja då var de som gjort för att kräkas haha:P

2009-04-23 @ 10:59:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits