Frustrerande

Åhh Devin har skrikit nu med jämna mellanrum sen han gick och la sig klockan 19 och det är inget som funkar annat än att jag ska sitta där inne bredvid honom. Han somnar ju då men så fort jag går ut igen så bara skriker han igen som om det är någon som torterar honom >_< Jag har provat med det mesta nu tycker jag, men ingenting alls verkar ju funka och han är verkligen hur trött som helst. Jag är också hur trött som helst så det är ju nästan så jag börjar grina ikapp med honom här -suck- Det värsta är att David inte är hemma heller.. Är alltid såhär med Devin när David inte är hemma. Är som han vet att han inte är det och då måste han skrika en massa vilket han aldrig gör annars för då somnar han på 10 sekunder och vaknar sen glad nästa morgon. Vad kan man göra? Jag kan ju inte sitta där inne hela natten och glo. Jag rör honom inte ens, jag är bara i rummet på en pall liksom och då somnar han, men vaknar på 5 sek efter jag gått ut igen. Jag är verkligen inte van vid barn som inte kan sova.. Frustrerande detta.

Just för sekunden är han tyst, men han skriker ju med jämna mellanrum så börjar undra om han har ont någonstans :/

//S


Kommentarer:
Postat av: Emma

tror du inte han kan sova om han får sova brevid dig. Spelar ju kanske inte roll om han får göra den nån natt, viktigt att du också får sova ju!

Postat av: mia

Han drömmer säkert bara...

2009-04-08 @ 23:18:12
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Renate

Jag säger fortfarande 5 minuters metoden, känns som tortyr men den fungerar verkligen.

2009-04-09 @ 07:30:34
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: marie

efterom han somnar när du är i rummet så kan de vara att han känner din trygghet!

2009-04-09 @ 10:44:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits