Härligt väder

Är så himla fint väder ute idag. Devin har vart ute i skogen med dagis hela dagen, vi gick och mötte dom när de var påväg hem därifrån för på dagiset var de inte när vi kom dit och skulle hämta. De hade busat runt som tusan tydligen och haft jättekul :)

Man blir ju helt svett när man är ute nu ju, men jag vågar inte klä av mig en massa heller för då får jag väl mjölkstockning och det vill jag INTE ha!! Usch och fy. Då svettas jag hellre och duschar sen än blir sjuk i typ en vecka med 40 graders feber!

David är ute nu med Devin och sin kompis Henrik och hans hundar. Jag var tvungen att gå in och amma pluttungen här som sover nu. Får se vad vi hittar på när de kommer tillbaka.

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

ja precis ta inte av dig för mycket för då är risken stor att du åker på de inge vidare alls:(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits