Leklandet

Idag efter dagis tog vi och åkte iväg till Leklandet på Nöjesfabriken. Aldrig varit där förut ju, så vi ville checka in läget och herregud så stort det var!! Mycket större än jag hade förväntat mig iaf.
Devin var livrädd i början för det lät så konstigt där inne från alla möjliga håll och kanter där man kunde skjuta iväg bollar, sen var det massa luftrör som bollarna åkte i som han inte heller gillade något värst.

  

Han tinade dock efter ett tag som tur var och började busa med kuddarna när han såg andra barn i hans ålder som lekte där :) Efter det gick det bara framåt och han blev tillslut riktigt modig och vågade till och med åka den stora kanan själv!


Full fart med pappa! Vem vinner??


Devin såklart! :)

Jag åkte faktiskt också den där kanan en gång med Devin, men jag tyckte den gick för fort och var skitläskig så för min del blev det inga fler åk -haha- Kan vara för jag är så himla klumpig nu också. Jag får åka fler gånger när bebben är ute istället.

Var iaf kul där så det blir absolut fler gånger. Trodde dock i början när Devin bara grät att det var totalt kaos och misslyckat att vi åkte dit, men det ordnade sig ju efter han kollat in läget. Då var det bara bus och spring i hans ben -hihi-

//S



Kommentarer:
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Mä! Så är du i krokarna IGEN utan att säga hej skälla på :P

Postat av: Maria

Åååh jag måste bara ta med mig Selma och åka dit snart:) Är bra sugen på att åka kanan jag också måste jag erkänna;).



2009-04-09 @ 20:26:32
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad roligt det ser ut!

2009-04-09 @ 20:32:42
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: marie

åå var roligt de ser ut:D

2009-04-09 @ 22:41:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

Ååå vad roligt det ser ut! Tippar han inte när han åker själv? Ebbar har en tidens att slå i huvudet.

2009-04-10 @ 18:00:48
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits