Mormor

Idag efter vi hämtat Devin på dagis åkte vi direkt iväg till min mormor för hon skulle bjuda på mat från café paus -mums- Jag åt en sallad, riktigt nyttig var jag. Var riktigt mumsigt för vi alla var såå hungriga!

Efter det gick vi ner på stan.. vi hade inte vagnen med oss så jag tog Vilde i bärsjalen och Devin fick springa själv och hej vad han sprang!! Åt alla håll och kanter verkligen, David fick kuta efter som någon pappapolis ;)
Mormor köpte lite kläder till Vilde -tack- Devin skulle också få, men vi hittade ingenting snyggt i hans storlek.. så himla dåligt med kläder på den större avdelningen som är snygga tycker jag!!

När vi sen kom hem hit kom Davids mamma och hälsade på för hon höll på att längta ihjäl sig efter de små liven. Det sötrår jag det -hihi-

Nu blir det bara slappa tills läggdags.

//S


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Sv: aa okej när slutade han äta det?

2009-04-28 @ 19:12:10
Postat av: Elin

Tycker också det är dåligt medsnygga kläder nu till Albin :/

Postat av: sara

roligt med nya kläder :)

2009-04-29 @ 07:46:52
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits