Promenad

Förut när David drog iväg på sitt möte tog jag mina små grabbar i vagnen och gick ner till stan :) Devin var glad hela vägen och pekade på varje bil och varje fågel och sa bilen eller pippi. Sötnosen min!

Nere på stan fick jag tag på sånt man gör hand- och fotavtryck med, så det ska vi försöka få till imorn tror jag om Vilde går med på det ;) Han har iofs inget val! Sen blev det att jag köpte två t-shirtar till Devin.. en av dem har han på sig på dagens outfit bild, blev en body till Vilde, amningsbh till mig och sen även likadana strumpor till mina killar, vita och turkosa.

När David var klar med sitt möte gick vi och tog en fika på café paus tillsammans. Vilde sov hela tiden, han verkar gilla vagnen :) Devin mumsade i sig en halv macka iaf.

Blev en sväng ut till skärgårn sen när vi kom hem hit för Kenth fyller 45 år idag, så blev lite fika och sånt där ute. -gott- Blev inte så länge eftersom klockan nästan var halv sex när vi åkte ut och Devin ska helst vara i säng klockan sju. Blev lite senare idag för honom, men nu sover han gott iaf.. Vilde också.

Imorn ska vi till BVC med Vilde. Ska bli spännande att se vad han väger nu :)

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

fullspäckad dag:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits