Promenad

Gick ut på en promenad förut efter maten, dels för det var så fint väder och sen dels för jag vill ha igång mina värkar på riktigt nu!! Vi gick till A9-området så Devin kunde springa omkring fritt där och busa och det var verkligen uppskattat från hans sida vill jag lova.

  

Han sprang runt och flyttade på stenar och grejade med pinnar och gjorde glädjetjut över att han fick springa så fritt där. Var verkligen kul att se vad han pysslade med, för han flyttade alla stenar till en stor hög. Sen började han på en ny och sådär höll det på :)



Där på busshållsplatsen var det första stället som stenarna skulle vara på.



Sen var det bänken som skulle bli samlingsplats för stenarna.



Han var verkligen så nöjd och hade så kul med sina stenar och pinnar :)

När vi sen skulle hem var det faktiskt inga problem alls att få med honom. Han brukar vara ganska bra annars på att protestera hejvilt men han knallade glatt med och gick nästan hela vägen hem själv bredvid oss -duktig- Lyssnade jättenoga på vad vi sa och det var inga problem alls som sagt var. Han brukar ju gå lite som han själv vill annars och inte alls lyssna, men inte idag :)



När vi började närma oss vägen där bilarna åker ganska fort och vilt så ville Devin självmant hålla handen. Så himla gulligt ju så jag var tvungen att ta kort på dem =)

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

hihi duktgi kille:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits