Promenadat

David var iväg till arbetsförmedlingen idag när Devin skulle hämtas på dagis så jag tog och gick ner dit för att få mig lite motion på köpet :) Var jättehärligt väder ute och Devin blev nog glad att slippa åka bilen faktiskt. Nu kunde han ju peka på alla bilar och fåglar hihi. Vagnen är verkligen jättesmidig! Skulle inte stå ut med en bred dubbelvagn!!

När David väl kom hem tog vi och gick ut igen. Vi promenixade till coop för att köpa glass -mums- Blev även köpt två set som var likadana, ett till Devin och ett till Vilde. Måste ju matcha lite också =) Tänkte sätta på dem de kläderna imorn så ni får se bilder på det då.


Jag satte iaf på skyltarna idag, och det blev på sidan om vagnen som jag skrev att jag trodde det skulle bli. Blev riktigt bra + att man har bra reflexer åt sidorna nu. Devins skylt sitter ju på andra sidan också så :)

Nu är jag iaf trött i benen och ryggen efter allt jag gått idag. Min kropp är ju inte direkt van vid att röra på sig än efter den plågsamma graviditeten ^^

//S



Kommentarer:
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Asså, jag fattar inte, hur ligger Vilde i den där vagnen? Dom flesta bilder man ser på internet är ju från sidan, så fattar ej hur bebisen ska ligga :P



Vi har ju mini hiss där vi bor & det får bara plast en vagn åt gången, så har funderat på en såndär vagn om man ska gå lite längre med barnen, tror den skulle få plats precis på längden med :)

Postat av: marie

fin skylt:D

2009-04-23 @ 10:50:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits