Sammandragningar

Idag har jag verkligen haft sammandragningar ungefär var 5-6 minut hela dagen i stort sett. Satt och klockade lite nu på kvällen och de håller i sig ungefär 1 minut varje gång och kommer var 4-6 minut. Hoppas verkligen det gör någon nytta nu annars kan det ju kvitta att ha dem så ofta! Jag vill så gärna att det ska komma igång nu, men man har ju faktiskt tappat lite hopp efter att han undersökte mig och sa att det inte var moget alls. Jaja, vi får väl se. Med min otur går jag säkert över 2 veckor :/

//S


Kommentarer:
Postat av: sara

Det tror jag inte du gör! Senast BF och går nog snabbare denna gången med än sist!

Postat av: Amanda

Det kan gå fort när det väl börjar hända saker vet du. Jag tror säkert att sammandragningarna gör nytta om dom håller i sig så länge.



Jag var juh öppen fyra cm från v 31 och gick ändå tiden ut så bara för att man öppnat sig lite betyder juh inte det att förlossningen kommer snabbare. :oP



Hoppas, hoppas bebis kommer snart!

2009-04-05 @ 08:40:07
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: marie

men de är ju tecken på att de snart är dags!! håller dom i sig även idag?

2009-04-05 @ 10:04:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits