Badkläder!?

Shit nu fick jag lite panik här. Babysim och minisim börjar den 30e augusti och jag har inga badkläder längre som passar!! Jag vet inte ens om jag vill visa mig i badkläder för jag ser ju ut som ett helvete i kroppen, men vad gör man inte för sina barn? Tänkte jag kanske kunde hitta ett badlinne eller något, då kanske jag vågar visa mig!? Hmm.. Ja, jag får ta mig en tripp ner till intersport sen och se om de har något annars får jag väl beställa från nätet, vilket jag inte gillar när det gäller badkläder och sådant, det måste man nästan prova innan man köper ju.

Panik.


Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Vad kul, ska ni gå med Devin också?

Postat av: Mikaela

Jag simmar i ett linne jag köper på Lindex, det är väl underkläder egentligen, men det är svart och i ungefär samma tyg som badkläder, och sitter superbra! Täcker hela magen och är dubbla tyg över brösten så det inte blir genomskinligt. Jag simmar flera dagar i veckan och linnet har jag haft i ett år utan att det är slitet. Kostar typ 159:- och finns bland underkläderna.

Ett litet tips från mig bara!

2009-08-18 @ 11:55:06
Postat av: Elin, mamma till Albin

Kanske kan ha baddräckt?

2009-08-18 @ 12:16:50
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju babysim så då har ju alla mammor precis fått barn, alltså är kroppen inget man behöver skämmas för på ett babysim.

2009-08-18 @ 12:35:36
Postat av: marie

de du beställde var ju toppensnyggt:D

2009-08-18 @ 20:32:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits