Barnvakt

Har varit barnvakt åt Adam idag på eftermiddagen och det har gått riktigt bra faktiskt. David var ju hemma och hjälpte till som tur var, annars hade det nog blivit lite jobbigt med tre små barn.
Vi tog en tur till coop och Adam somnade på mindre än en minut i vagnen haha, snacka om trött. Var tvungen att gå dit och köpa lite godsaker till Devin, får ju inte i honom någonting nästan :/

  
   Adam och Devin i vagnen :)

Lite smoothie som vi köpte gick iaf ner till slut och även några skedar yoghurt. Han har ju ätit som en myra idag, men lite är ju iaf bättre än inget.

Vi har lekt lite här hemma iaf och kollat på Pippi :) Devin hade ingen ro i kroppen att sitta still, men Adam gillar den filmen så han satt som ett ljus och kollade. Blivit mycket gungande på gunghästen kan jag lova. Turats om hela tiden, så duktiga killar :)

  
Kul att gunga på gunghästen! :)

David stack och tränade så jag fick känna på livet som ensamstående trebarnsmamma ett tag. Gick ganska bra, men jag skulle nog dö om jag var tvungen att vara ensam med tre hela tiden, dygnet runt. Lite mer än en timme gick ju okej iaf ;)

Nu sover mina små barn iaf och Adam är hemma igen sen en timme tillbaka ungefär. Ska snart sova jag med, känner mig schleten.



Kommentarer:
Postat av: marie

verkar ju ha gått kalas bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits