Jagad?

Nej, inte jag inte, men man skulle ju kunna trott det. När jag gick ifrån morfar förut idag med Devin så kom en stor pikétpolisbuss längre ner på gatan med blåljusen på och körde i full fart. Jag och Devin stannade såklart för att kolla in bussen eftersom han tycker det är så häftigt, men då stänger de av ljusen och svänger över på min sida gatan och stannar. Shit vad har jag nu gjort?? Haha, nej de undrade bara om jag hade sett en merca i full fart längs gatan, men det hade jag ju tyvärr inte gjort. Så de fortsatte sen i full fart igen.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/skottlossning-i-centrala-kristinehamn-1.934185

Var nog den där de letade efter faktiskt. Jag hade ju ingen aning om vad som hänt då, man blir ju lite rädd när de kommer till en sådär haha ;) Bussen var full med poliser. Har nog aldrig sett så många faktiskt!


Kommentarer:
Postat av: Hanna



hehe.. ja det känns allt lite panikartat när man får för sig att de är ute efter en.. man tänker genom typ allt som man möjligen kunnat göra ;)... en dag när jag och min syster o polare cyklade hem från skolan när vi var yngre o bodde hemma, så stod det plötsligt 3 pikébussar med poliser samt 3 civilspanare utanför vårt hus.. hmm.. tror du hjärtat hoppade upp i halsgropen! :)..



2009-08-19 @ 19:50:25
Postat av: Anonym

Usch.. skrämmande..

2009-08-19 @ 19:50:44
Postat av: marie

ja usch läste nyss om det där på nätet hemskt:(

Postat av: Carolina

Läskigt...

2009-08-19 @ 21:48:28
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej vad hemskt:(

2009-08-20 @ 08:51:51
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits