Natten

Jag visste att det skulle bli jobbigt på nätterna, men inte såhär jobbigt!
För det första hade jag jättesvårt att somna igår för att jag var ensam, gillar inte det. Sen när jag väl hade somnat så börjar Devin gallskrika på sitt rum så det var ju bara att gå upp och se hur det var med honom. Han somnade dock om när jag vänt på honom så han låg på kudden ist för med fötterna där. Tog ett tag för mig att somna om igen för jag låg och lyssnade ifall han var mer ledsen, men det var han ju inte. Efter en liten stund (klockan ett) vaknar ju Vilde som på beställning och ville ha mat. Som tur är så hade jag förberett med en termos med lagom varmt vatten, exakt vattenmängd och pulvret i flaskan redan, så det gick smidigt iaf. Slapp ta mig upp :)
Han låg och knölade ett tag efter och då kan ju jag absolut inte somna så fick vänta tills han hade lagt sig till rätta och kommit till ro innan jag kunde somna. Han vaknar igen klockan 4 med uggleögon och ligger och pratar -suck- Jag försökte mata, amma, lägga honom nära men inget funkade. Åhhh! Han somnade väl tillslut om för att vakna runt halv sex igen och då la jag honom tätt intill mig så somnade vi båda för att vakna av Devin klockan 7.

Behöver jag ens skriva att jag är trött??


Kommentarer:
Postat av: sara

haha jag vet jag trodde jag skulle avlida ett tag men man vänjer sig =)

Postat av: Maria

Åååh lider verkligen med dig! bra sömn är ju trots allt a och o.



Hoppas ni får en bra dag trots en dålig nattsömn.

2009-08-24 @ 12:44:49
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: sara

välkommen till verkligheten ;-)

Nej ucsh fy vad jobbigt. Lider med dig, finns inget värre än när man inte får sova.

2009-08-24 @ 13:05:36
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Amy

stackare!

2009-08-24 @ 14:07:33
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Han sover inte middag länge.. xdet är inte därför han gapar rätt ut på nätterna.. han är sjuk. det är de..

2009-08-24 @ 19:17:21
Postat av: marie

hoppas verkligen denna natt blir bättre!!

2009-08-24 @ 21:45:48
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits