Nattskrik

Ja, lite tråkigt att börja dagarna med att skriva om natten kanske.. men den är ju verkligen jobbig nu.

Jag la mig iaf typ 21-21.30 igår och somnade väl ganska snabbt, tänkte att jag kunde ju få några timmars sömn innan Vilde eller Devin skulle vakna iaf. Halv elva vaknar Vilde och vill inte somna om, tänkte att han kan ju inte vara hungrig redan - men jo då, det var han såklart. Han slukade en flaska och sen somnade vi om. Runt ett, halv två någon gång börjar Devin gallskrika på sitt rum. Jag fattar verkligen inte varför han börjat med det?? Aldrig gjort förut, bara senaste veckorna här nu. Typ sen han började på dagis igen tror jag. Hmm. Han somnade ju iaf om när jag vart inne hos honom, men jag hade svårt att somna om efter det. Var ingen idé heller för jag hann inte somna förrän Vilde vaknade runt tre och var hungrig igen. Tog sen över honom till mig och där sov han vidare. Vi sov väl bra till halv sju då jag vaknar av värsta mardrömmen -fy- Kunde inte somna om sen och Vilde vaknade strax efter och var hungrig igen. Matvraket! Vi låg iaf kvar till åtta i sängen när Devin vaknade.

Jag vill sova en hel natt!



Kommentarer:
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Låter som nattskräck. E och N vaknar alltid vid ungefär samma tid och skriker i panik de dagar de varit på dagis eller om det varit en intensiv dag på andra sätt. När de skriker så där brukar de verka "borta" och nästan sovande vakna. De är ganska svårttröstade om man inte "väcker" dem först genom att t.ex. ta ut dem i ljuset eller ge dem något att dricka. Känns det igen?

Postat av: Elin, mamma till Albin

Albin kan också vakna så där och skrika. Helt borta är han och vi får knappt röra honom.

2009-08-26 @ 12:36:35
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Amy

usch usch vet hur jobbigt det är att bli väckt på natten

2009-08-26 @ 19:48:04
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Det är ju precis samma som med Alice, måste ju vara något med åldern .

2009-08-26 @ 20:15:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits