Stan

Vart nere på stan idag då med barnen och Andrea. Hon skulle leta doppresent och sen även skor till sig att ha på dopet :) Vi tog även en fika på cafépaus, blev en grekisk sallad för min del. Devin fick pasta med kyckling och sen åt han även upp min fetaost och nästan alla mina svarta oliver ;)

Blev att sova en timme senare för honom idag, men det gick att hålla honom vaken med en nektarin i handen som han fick mumsa på på vägen hem -haha- Man får vara lite smart för att hålla dem vakna ibland.

David har klippt sig kort nu och jag tycker han blev så fin så :) Ser ut som när vi träffades igen nu, jättesnygg alltså -hihi-

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva egentligen så det blev lite svammel här nu. Ska till Mikaela sen också för hon ska läsa en vers/dikt på dopet :)

Ha en bra, varm och härlig dag!!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Låter som ni haft en trevlig dag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits