Tandläkaren

Ja, idag har jag varit hos tandläkaren då. Första gången sen 2005 -oops- Är man rädd som tusan så är man. Trodde jag skulle dö av hjärtklappning i trappan upp till dem redan, för oj vad nervös jag var. Hon röntgade, kollade och pillade bort lite tandsten. Hon var jätteförsiktig för jag sa hur rädd jag var, tur jag fick en som förstod. Hade inga hål eller något, allt var så bra så.. MEN mina visdomständer växer åt fel håll!!! Den ena har kommit fram lite grann, men inte säkert den kommer mer heller, men gör den det så blir det väl operation. Jag höll på att dö bara hon sa att de växte fel :( Fy fan! Hoppas verkligen inte de får för sig att komma fram mer alltså. Hon skulle prata med någon tandläkare där och höra av sig sen.

En bra sak är ju iaf att jag skulle få 600:- rabatt. Blir väl skitdyrt ändå.

Nu är det gjort iaf, och jag känner mig stolt som vågade. Har skaffat en ny liten tandborste nu för att kunna borsta allra längst bak i hålan där min jävla visdomstand sticker fram lite och så köpte jag Flux som jag ska skölja munnen med för att undvika hål och sådant.

Tack Marie för att du tog hand om mina små juveler under tiden :)


Kommentarer:
Postat av: mamma

Duktigt av Dig att gå dit! Kanske du ska beställa tid till mig med? jag behöver också iväg.

Jag drog ut tre visdomständer samtidigt, det gick bra! Hellre alla på en gång än att gå dit tre gånger. Men jag tog lugnande innan.

Kram

2009-08-06 @ 13:17:26
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

jag behöver också gå igen..

Postat av: Maria

Starkt gjort av dig, jag har också tandläkarskräck och ser inte fram emot mitt nästa besök:(



Ha en fin dag!

2009-08-06 @ 15:12:56
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

det kommer gå jättebra ska du se. du får säga hur de ligger till så får dom ju såklart anpassa sig efter din rädsla de måste dom. det ar så himla lite bara super skoj att träffa sötnosarna<3

2009-08-06 @ 19:50:37
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

åå jag e lie avis, borde med gå till tandläkaren.. skönt att det gick bra.

2009-08-07 @ 09:28:04
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits