Tog tag i det

Duktiga mig!
Idag tog jag tag i att ringa till tandläkaren som jag pratat om att jag ska göra i över ett år nu. På torsdag har jag tid, fy tusan. Jag är verkligen livrädd för tandläkaren, så jag hoppas jag får en som är bra, snäll och försiktig och förstår min rädsla. Jag måste iaf iväg nu, inte varit där på säkert tre år eller något och jag börjar få lite dåligt samvete över det på något knepigt vis. Jag vill ju veta att jag har bra tänder iaf. Aldrig haft hål och hoppas inte jag har det nu heller :)

Barnen får vara hos Marie den stunden jag ska dit -tack-


Kommentarer:
Postat av: Erica - Viktbloggen

Svar: Det har jag faktiskt aldrig tänkt på :D Får köpa hem melon och prova någon dag här :D Tack för tipset.

Postat av: Amy

åh påminn mig inte. måste också ringa dit

2009-08-04 @ 21:04:44
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marie

kära nån de är så lite så. bara roligt:D

det kommer gå jättebra ska du se- massa kramar--

2009-08-05 @ 17:06:03
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits