Trött

Jag är ganska trött nu och ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva lite kort om eftermiddagen iaf.

Efter att Devin vaknat, eller ja, vi väckte honom, så gick vi till Peter och firade honom lite eftersom han fyllde år igår. Var trevligt den lilla stunden som vi var där för sen drog vi ut till Davids mamma och tillbringade resten av eftermiddagen där :) Så underbart väder nu så det är bara att njuta!! Jag tog en del bilder med min telefon, men den glömde jag ju såklart där borta så de kan jag inte visa er nu iaf. Ska dit imorn på morgonen så Pontus kan göra iordning mitt hår inför dopet så hämtar den då. Han är snäll han som ställer upp och gör iordning mig! -hihi-

Såg nyss på Ice Age 3 med David här. Den var väl helt okej :)

Nu blir det natten.


Kommentarer:
Postat av: Monica

Hej Sandra! Har också tänkt gå ner i vikt o undrar om det där viktdiagramet som du visade på bloggen kostar pengar? Var det nutriletts hemsida? Tack för en bra blogg :-)

2009-08-08 @ 22:22:16
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Hoppas håret blir bra:)

Postat av: marie

aha . den vill jag med se:)

2009-08-09 @ 20:49:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits