Tråk

Första dagen idag utan dagis och utan öppna förskolan och vi håller redan på att gå under. Jag och Devin har suttit och pusslat alla pussel som vi äger här hemma flera gånger och nu är det inget roligt längre och han bara går runt här och smågnäller och rotar i skåpen. Alla flingor har han hällt ut en gång också så jag trodde jag skulle bli tokig :/ Vad gör man när man är hemma? Devin klättrar ju på väggarna här och Vilde är inte speciellt road han heller.

Är för kallt för att gå ut också tycker jag. Det är 10 minus ute nu -brr- Hade varit okej med 4 minus, men 10 är lite väl tycker jag.

Jaja, hoppas alla har en bra dag!



Kommentarer:
Postat av: Carolina - Vinn Olivoljelotion från Jotera & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Det stod lucka 18 i mailet, och det är de priserna nu eftersom jag handlat - så det har väl varit båda dagarna då :-)

Postat av: marie

ip telefonin har aldrig fungerat bra krånglat hela tiden, så vi har valt att inte ha nån utan bara använda våra mobiler och det har vi sagt flera gånger men det tycks glömmas bort för det mesta. snart kopplar jag in skiten bara för att:P

2009-12-18 @ 12:13:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

Det låter som här ungefär..

2009-12-18 @ 21:53:37
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits