Alla ♥ Dag

Dagen började med att vi tog en frukost på Café Paus tillsammans. Det var trevligt, men Devin åt upp alla våra grönsaker för vi fick inte behålla några. Han är helt tokig i tomat!! Jag hade inte med mig kameran denna gången så det blev inga bilder.

Efter den goda frukosten gick vi på stan lite och kikade och gick sedan över till min mormor och morfar för en snabbvisit innan vi skulle hem igen för att lägga Devin. Devin fick två bodys som present -tack- Jättefina!

När vi sen gick hem och gick ifrån bilen så gick David bakom mig och skrattade för sig själv och jag undrade vad tusan han gick och skrattade åt. Jo, mina brallor hade spuckit i röven (!!!) och det var det han gick och skrattade åt för det var minsann ingen liten spricka heller >_< Men det måste skett precis när jag klev i eller ur bilen för jag kände ju att det blev kallt om röven när jag gick.. och det hade jag inte kännt innan. Kul att de enda mammabyxorna jag fick på mig nu gick sönder.. Blir mjukisar fram till förlossningen nu =/

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Kan du inte ha några av dom du har köpt??

Postat av: maja

en bra dag hade ni iaf synd om byxerna bara...

2009-02-14 @ 21:41:37
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits