Badhuset

Efter dagis förut begav vi oss till badhuset hela familjen för att möta upp Veronica med Elliot, Vera med Ted och Marina med Liw för att bada och fika!

Devin blev helt tokig och jag var helt slut innan vi ens kommit in till bassängen nästan haha, men det är ju bra att han gillar det så mycket som han gör iaf. Bättre det än tvärtom =) Blev en hel del badande och David skulle köpa sånna armpuffar till Devin som han har på babysimmet, men nej.. de hade inga kvar -dåligt- Fick gå utan för de hade ju inga att låna ut heller. Blev många dyk och åkande på en krokodil som de hade i vattnet. Devin slängde sig i flera gånger och hade det lajbans! De andra "bebisarna" som vi var med var inte alls lika våghalsiga som vår lilla vattengalning :)

Fikade efteråt och pratade lite, sen efter badhuset tog vi och åkte ut till Davids mamma och spenderade resten av dagen där.

Jag hade med kameran till badhuset, men glömde helt bort den så det blev inga bilder >_< Bjuder på en från morgonen när Devin lekte istället.


Brum med bilen :)

Nu ska jag ta mig en kopp té och mysa lite med David innan han ska iväg till jobbet.

//S


Kommentarer:
Postat av: Maria

Skoj att gå på badhuset:)

Postat av: maja

roligt att han tycker om å bada...

2009-02-20 @ 08:20:39
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: marie

va roligt. planer på att gå dit snart:)

2009-02-20 @ 09:22:49
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits