Dagis stängt

Idag var dagis stängt pågrund av kompetensutveckling eller något i den stilen, så jag och Devin har fått tillbringa förmiddagen på öppna förskolan där det var rytmik så vi har sjungit och haft skoj :) Inga fel det inte. Devin är dock inte så intresserad av att sjunga, utan mer av att spela på gitarren som rytmikledaren spelar på haha. Han verkar gilla instrument faktiskt.
Var kul att vara där för det var en del folk där som jag inte sett på ett tag, bland annat Sandra och hennes sötnosar Alice och Thea.

När jag och Devin skulle hem därifrån så har de ju självklart gjort om busstabellen så det inte går någon buss den tiden vi tänkt oss -suck- Jag som tyckte jag planerat in allt så bra så han kunde äta här hemma och sen bums i sängen för att sova middag. Nu gick bussen en halvtimme senare så jag och Devin gick in på dressman där Maja jobbade så jag kunde iaf värma mat och mata Devin där i deras lilla matsal. Devin höll sig iaf vaken tills vi kom hem, men gud vad trött han var då och han blev jätteledsen när jag inte gick bums med honom till hans säng utan in till våran för att först byta blöja.. Nu sover han iaf som en stock :)

Nu ska jag äta upp min mat och sen vila jag med om mina höfter tillåter dvs.

//S


Kommentarer:
Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Hehe jaså? :D

Postat av: Tezzie

Verkar som en bra dag mysigt när barnen är i den åldern så man kan gå till öppna förskolan, tyverr växer dom så fort så man hinner knappt med. Roligt att se att det är fler som har samma namn på sina barn min son heter också Dewin. Ha det bra Kram Tezzie

2009-02-23 @ 14:38:18
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: sara

Skönt att han sover.

2009-02-24 @ 12:19:41
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits