Min pajas



Min lilla pajas efter dagis här hemma. Vi hade verkligen ingenting att göra, men lite bus blev det iaf :) Jag fattar inte vad folk gör med sina barn hemma som är i samma ålder som Devin!? Jag kan inte vara hemma med honom för han hatar det!! Är ju samma saker som han alltid ser och han blir rastlös på tre sekunder ungefär, så en eftermiddag hemma för honom och mig är rena rama pesten typ. Han behöver något mer verkligen, han är ju så aktiv av sig!



För att visa hur tråkigt han har det så gör han konster på sitt lilla spelbord eller vad det nu är ;)



Måste ju leva lite farligt ibland, eller allt som oftast :)

Vi åkte iaf tillslut ut till hans farmor för det gick inte att vara hemma. Han behöver mer fart och saker att greja med som han inte ser dagligen tydligen.

Så.. vad gör ni som är hemma med era barn om dagarna och inte går till öppna förskolan så fort man ha en ledig stund över typ?

//S



Kommentarer:
Postat av: malin

Har dom bättre leksaker på öppna förskolan menar du då? Har man gått med ett barn dit från första början är det nog en annan sak. En del barn gillar helt enkelt inte öppna förskolan. Och jag förstår inte hur man INTE kan någon dag spendera tid hemma med sitt barn!

Postat av: Camilla

Han får välling vid 19.30 så somnar han vid 21 tiden.

2009-02-26 @ 20:49:57
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag har samma "problem" som du...Eller såhär vi bor i en etta och det är väldigt trångt och jag känner att han behöver mer utrymme, han känns liksom rastlös hela tiden..Jag läser, leker lekar...Men det är svårt, är oftast ute med honom och hittar på något :)

2009-02-26 @ 21:18:50
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu är ju jag inte hemma om dagarna förutom på helgerna:). Men vi brukar gå ut en sväng varje dag om Selma inte är sjuk då, som nu. När vi är inne brukar vi leka gömmalek,Måla,sjunga,dansa,läsa,"städa" hehe ja det väl typ allt jag kunde komma på nu:).

2009-02-26 @ 21:24:57
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

jag tycker de går alldeles utmärkt visseligen är neo inte så aktiv än. Blir nog bättre när ni flyttar till hus får större och en egen tomt:)

2009-02-27 @ 09:15:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits