Natten

Jag har inte alls sovit bra i natt, drömt konstigt och inte hittat någon bekväm ställning att ligga på överhuvudtaget vilket är skitjobbigt. Tillslut gick jag ut och la mig i soffan i hopp om att få någon sömn alls, men då börjar ju katterna härja såklart så jag har legat med vattensprutan och sprutat på dem så fort de gjort hyss >_< Sen vaknade Devin och ville ha välling och eftersom jag redan ändå var vaken kunde ju jag gå upp även om det var Davids tur.. Efter det hade jag skitsvårt att somna om, men blev ju iaf någon timmes sömn eftersom Devin inte vaknade förrän klockan 9 idag ;)

Nu har vi ätit frukost här och just nu badar Devin.

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

tycker de är skönt när neo inte vaknar förtidigt. 9 är lagom

Postat av: maja

sov morgon, vad skönt. hoppas du får sova ngt inatt då.

2009-02-21 @ 21:31:15
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits