Rytmiken

Ja, vi skulle ju på rytmik idag men det vart det ingen för det var bara jag och Mia och våra ungar där till att börja med. Lekte på öppna förskolan där istället och det funkade ju toppen det också :)

  

Devin satte sig ner och ritade ett jättesnyggt mästerverk där tillsammans med Frida. Han ville måla som Julia gjorde med färg, men det fick bli kritor istället för att inte kladda ner precis överallt ;)


Han satt så duktigt och rak i ryggen på stolen så jag blev nästan chockad faktiskt! Brukar ju inte vara still en sekund annars, men nu så gick det faktiskt riktigt bra :)

Efter öppna förskolan tog vi bilen och åkte till min mormor och morfar och de blev glada att vi kom :) Fick lite fika där och sen åkte vi och handlade tillsammans, för de hade tänkt handla men så kom jag och störde så jag skjutsa dem och skulle ju själv handla så.

Nu sover Devin och jag ska vänta på förlossningsprogrammen på tvn.

//S



Kommentarer:
Postat av: Camilla

Sv: hur orkar du haha! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits