Baksmällan

Nu är jag hemma igen och har haft riktigt trevligt faktiskt, även fast jag just nu är i popcornkoma tror jag ;) Sånt man får hamna i när man varit på bio, för det händer inte allt för ofta. Tror sist jag var på bio så väntade jag Devin! Alltså två år sedan nu, så det var på tiden att komma iväg.

Filmen var faktiskt väldigt rolig, men mammakänslorna kom in i bilden när det var en bebis med. Satt typ och undrade om de hade matat honom, bytt blöja och sådant ;) Kan ju inte rå för att tänka på sånt när man är mamma själv och helt uppe i allt det där!

Jag kan iaf rekommendera den för man fick sig en hel del skratt =)





Kommentarer:
Postat av: hardin

hihi den såg vi precis här borta, jo den var allt lite smårolig

2009-07-22 @ 23:15:35
Postat av: sara

Den har jag funderat på att se nästa vecka när Ebba är borta.

Postat av: marie

haha popcornkoam åt du så mycket;)

2009-07-23 @ 19:49:42
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits